Ürün gamını sürekli olarak genişleterek çocuğa, gence, anneye, babaya, eve, işyerine, okula, araca kısaca herkese ve her yere hitap eden Exper, PC pazarındaki konumunu hızla yükseltiyor.
Datateknik Genel Müdürü Mehmet Yolcu Exper'de herkese uygun bir ürün olduğunun altını çizerek "“2008 yılını ve 2009’un ilk çeyreğini büyümeyle kapatan Exper, sektöre yönelik KDV indirimi teşviğini birebir tüketiciye yansıttı. Bununla yetinmeyip ilave olarak döviz kurunu da 1.49’a sabitledik ve tüketiciye ek avantaj sunduk. Güçlü ürün geliştirme birimimiz ile son dönemde yoğun olarak kişiye özel bilgisayar modelleri üzerinde çalışıyoruz. Çocuklar için BilgePisi, oyun meraklıları için Xcellerator, teknolojide trend arayanlar için Style, işyerleri için kesintisiz PC, çok seyahat eden iş insanları için EQ; araçlar için Exper navigasyon, okullar için mobil sınıf, ev ve diğer işyerleri için çok özel masaüstü ve dizüstü modelleriyle Exper artık herkesin ihtiyacını karşılıyor." dedi.
Son dönemde Exper’in bilinirliğinin nihai kullanıcı bazında çok yükseklere taşındığını anlatan Datateknik Satış ve Pazarlama Koordinatörü Cahide Akkuzu, pazar lideri oldukları masaüstü PC’de pazar payını artırıp rakip markalarla arayı açmayı hedeflediklerini belirten Akkuzu, dizüstü PC’de ise sektörü yönlendiren önemli oyuncular arasında yer almayı hedeflediklerini açıkladı. Yılın ilk üç ayının bu hedeflere ulaşma açısından çok başarılı geçtiğini ifade eden Akkuzu, “Henüz resmi açıklanmayan ilk üç ay sonuçlarına göre, 2008 sonu itibariyle yüzde 13 olan masaüstü PC pazar payımızı yüzde 15’e, yüzde 2 olan dizüstü pazar payımızı da yüzde 7’ye çıkardığımızı tahmin ediyoruz” dedi.
CnetTürkiye